Aktualności :

Reklama

Opiekun zapłacił 6 milionów dolarów za uratowanie golden retrievera!

Golden_retriever_u_weterynarza dog-wow
© Youtube.com/uwmadison

Ten pies miał tylko 1% szans na przeżycie. 

Przez Sabina Stodolak

Opublikowano 24.02.2020, 09:23

Właściciel psa, którego weterynarze cudem uratowali przed śmiercią, z wdzięczności za okazaną pomoc wykupił spot reklamowy dla szkoły weterynaryjnej i zapłacił za to 6 milionów dolarów! 

David MacNeil to szef firmy produkującej części samochodowe WeatherTech. Zeszłego lata dowiedział się, że jego ukochany golden retriever Scout ma nowotwór krwi. Bardzo nietypowy i złośliwy, dający zaledwie 1% szans na przeżycie. 

Scout idzie na terapię

MacNeil uznał, że się nie podda. Będzie walczył o swojego przyjaciela. Postanowił zaufać wydziałowi weterynarii na Uniwersytecie w Wisconsin. Tam poddano psa chemioterapii i naświetlaniu. Leczenie było trudne, ale na tyle skuteczne, że nowotwór się wycofał. 

MacNeil jest ogromnie szczęśliwy, że jego pies jest nadal przy nim. Chce, by wszyscy wiedzieli, jak świetnych lekarzy weterynarii kształci Wisconsin. W dowód wdzięczności dla szkoły zdecydował się na umieszczenie reklamy, która zarówno pokazuje lekarzy i ich walkę o Scouta, jak i pozwala podnieść świadomość społeczną na temat nowotworów u psów. David ma nadzieję, że dzięki jego reklamie, więcej ludzi postanowi walczyć o życie swoich czworonożnych przyjaciół. 

6 mln $ na reklamę! 

Reklama została wykupiona podczas Super Bowl – finałów mistrzostw futbolu amerykańskiego. Największego wydarzenia sportowego w USA. Reklamy w tym czasie kosztują majątek, bo przed telewizorami zasiada miliony telewidzów. MacNeil za swój spot zapłacił 6 mln dolarów! 

W czasie 30-sekundowego spotu nie tylko poznajemy historię Scouta i wydział weterynarii w Wisconsin, ale również prezentowany jest link, za pomocą którego telewidzowie mogą oferować dotacje dla wydziału. 

WMTV zapytało MacNeila, dlaczego po prostu nie przekazał 6 mln dolarów wydziałowi. Według Davida taka reklama pozwoli nie tylko potencjalnie zebrać więcej, ale również buduje świadomość na temat nowotworów u psów, co również jest potrzebne. 

Mark Markel, dziekan School of Veterinary Medicine jest bardzo zadowolony z reklamy. Według niego to wspaniała okazja nie tylko dla jego wydziału, ale również wszystkich szkół kształcących weterynarzy na całym świecie.