Niestety, lekarze dawali siedmioletniemu Scout’owi zaledwie kilka miesięcy życia. David MacNeil, właściciel golden retrievera nie był jednak w stanie pogodzić się z tą okrutną diagnozą, dlatego zabrał swojego pupila do Weterynaryjnego Szpitala przy Uniwersytecie w Wisconsin.
Początek niezwykłej historii
Tam lekarze zastosowali kompleksowe leczenie. Podali psu chemioterapię i radioterapię. Efekt? Guz całkowicie zniknął. David nie krył swojej radości i postanowił odwdzięczyć się lekarzom w bardzo nietypowy sposób.
Tak się składa, że mężczyzna jest dyrektorem bardzo dobrze prosperującego przedsiębiorstwa produkującego akcesoria samochodowe, WeatherTech. David postanowił połączyć przyjemne z pożytecznym. Zainicjował powstanie reklamy, która przedstawia historię jego czworonoga i lekarzy, którzy uratowali mu życie.
Reklama została wyemitowana podczas niezwykle popularnych w Stanach Zjednoczonych rozgrywek Super Bowl 2020 i kosztowała niemal 6 milionów dolarów (nie licząc kosztów produkcji).
Wzrost świadomości
David ma nadzieję, że ta poruszająca reklama zwiększy świadomość ludzi na temat działalności charytatywnej i pomoże zespołom medycznym w uzyskaniu środków na badania nad innowacyjnym leczeniem.
Opowiadając prawdziwą historię Scouta, zarówno jego właściciel, jak i weterynarze mają nadzieję, że uda im się przekonać opinię publiczną, że prowadzenie badań nad nowotworami zwierząt, może mieć swoje bezpośrednie przełożenie również w leczeniu ludzi.
Zobaczcie koniecznie, ta historia złapie Was za serce!