Czy ruja trwa nadal po kryciu?

G
Gigire Ikona przedstawiająca flagę francuski
Zgłoś

Cześć wszystkim!

Mam kotkę od dwóch miesięcy (zupełnie nie znam się na kotach, po prostu sama się u mnie zadomowiła, a ja nie miałam serca wystawić jej z powrotem na dwór...).

Jest młodziutka (myślę, że ma jakieś 6-8 miesięcy) i nie jest wysterylizowana. Ma ruję mniej więcej co dwa tygodnie. Za każdym razem pilnuję, żeby nie wychodziła z domu, kiedy to trwa, żeby nie spotkała jakiegoś kocurka z sąsiedztwa...

Tyle że tym razem mnie ubiegła: zniknęła w poniedziałek w południe (ruja jeszcze się wtedy nie zaczęła) i wróciła dopiero dzisiaj rano. (W dodatku domyślam się, że nie była sama: kocur, który zawsze kręci się pod moimi drzwiami, też „zniknął” w poniedziałek i pojawił się z powrotem dzisiaj rano...).

No i właśnie dzisiaj rano ma ruję: czy to znak, że nie została pokryta, czy może ruja może trwać jeszcze przez kilka dni po fakcie?

Z góry dziękuję Wam za pomoc!

Przetłumaczony francuski
icon info

Treści na forum są czasami tłumaczone z innego języka, a posty mogą dotyczyć krajów z innymi przepisami dotyczącymi zwierząt.

Ponieważ forum jest tłumaczone automatycznie przez sztuczną inteligencję, tłumaczenia mogą zawierać błędy.

Ładowanie edytora

Napisz wiadomość i jeśli chcesz, prześlij zdjęcie. Prosimy o przestrzeganie zasad kulturalnej dyskusji.

Twój post będzie widoczny dla wszystkich członków międzynarodowego forum Wamiz.

8 odpowiedzi
Sortuj według:
  • G
    Zgłoś

Czytając wasze wpisy, mam wrażenie, że... najlepiej będzie ją wysterylizować. Zgadza się, Lebronzé? 😁

Dzięki wszystkim za tak liczne i ciekawe odpowiedzi.

Spróbuję sprawdzić u weterynarza, czy ma zarejestrowanego właściciela, ale rozwiesiłem już ogłoszenia w okolicy, sprawdzałem, czy ktoś inny ich nie wiesza, wrzuciłem post na miejską grupę na FB... i żadnego odzewu. Myślę więc, że została porzucona, a ta ucieczka była komuś po prostu bardzo na rękę!