Moja kotka nie miała jeszcze rujki, ale mój kocur na nią wchodzi

?
Anonimowy użytkownik Ikona przedstawiająca flagę francuski
Zgłoś

Cześć!

Moja 10-miesięczna kotka nie miała jeszcze rujki (co mnie bardzo martwi), ale widziałam już kilka razy, jak mój 9-miesięczny kocur na nią wchodzi... Zauważyłam też, że czasem to moja kotka wchodzi na kocura. I zdarza się, że tak zasypiają w tej pozycji.

Czy to, że on na nią wchodzi, oznacza, że ona ma ruję?? A przecież nie widzę u niej żadnych zmian w zachowaniu.

Dlaczego moja kotka wchodzi na kocura??

To moje pierwsze zwierzaki, więc naprawdę nie mam żadnego doświadczenia...

Moja kotka to mieszanka syjama z persem, a kocur to syjam z białymi łapkami.

PS Przepraszam za błędy 😅

Przetłumaczony francuski
icon info

Treści na forum są czasami tłumaczone z innego języka, a posty mogą dotyczyć krajów z innymi przepisami dotyczącymi zwierząt.

Ponieważ forum jest tłumaczone automatycznie przez sztuczną inteligencję, tłumaczenia mogą zawierać błędy.

Ładowanie edytora

Napisz wiadomość i jeśli chcesz, prześlij zdjęcie. Prosimy o przestrzeganie zasad kulturalnej dyskusji.

Twój post będzie widoczny dla wszystkich członków międzynarodowego forum Wamiz.

7 odpowiedzi
Sortuj według:
  • ?
    Anonimowy użytkownik Ikona przedstawiająca flagę francuski
    Zgłoś
    Dzięki za wszystkie odpowiedzi🥰 Zabrałam moją kotkę do weterynarza i okazało się, że jest w 20.-25. dniu ciąży😻😻😻 To prawda, powinnam była wysterylizować/wykastrować moje koty już dawno temu... No ale trudno, nie zamierzam robić kotce sterylizacji aborcyjnej. Jak już się okoci, to na pewno dam je do kastracji. Nie martwcie się, w żadnym wypadku nie zamierzam porzucać maluchów – część zostawię u siebie, a dwa trafią do członków rodziny.
    Przetłumaczony francuski
    D
    Dhebhorha Ikona przedstawiająca flagę francuski
    Zgłoś