Jego skóra ciemnieje

?
Anonimowy użytkownik Ikona przedstawiająca flagę francuski
Zgłoś

Cześć wszystkim!

Mam małego buldożka francuskiego, który ma 3 miesiące. Jest u nas od nieco ponad tygodnia.

Skóra na jego brzuszku zawsze była różowa, miała normalny kolor.

Ale od dzisiejszego rana zauważyłam, że skóra powoli ciemnieje, aż stała się szara. Całe podbrzusze jest teraz szare.

Jego zachowanie nie zmieniło się jakoś drastycznie, jest dość spokojny i dużo śpi. Drapie się w okolicach obroży, bo chyba wciąż nie może się do niej przyzwyczaić (a może to coś innego?).

To mój pierwszy pies w domu i nie znam się na tym jeszcze na tyle, żeby nie panikować... Dzwoniłam do mojego weterynarza, ale nie ma wolnych terminów aż do jutra!

Co o tym sądzicie? Spotkaliście się już z czymś takim?

Z góry dziękuję,

Morgane i Eliot

Przetłumaczony francuski
icon info

Treści na forum są czasami tłumaczone z innego języka, a posty mogą dotyczyć krajów z innymi przepisami dotyczącymi zwierząt.

Ponieważ forum jest tłumaczone automatycznie przez sztuczną inteligencję, tłumaczenia mogą zawierać błędy.

Ładowanie edytora

Napisz wiadomość i jeśli chcesz, prześlij zdjęcie. Prosimy o przestrzeganie zasad kulturalnej dyskusji.

Twój post będzie widoczny dla wszystkich członków międzynarodowego forum Wamiz.

7 odpowiedzi
Sortuj według:
  • C
    Colombe Ikona przedstawiająca flagę francuski
    Zgłoś
    No pewnie, że widać różnicę, nie uważasz!! A co do tych plamek, to nie umiem ci odpowiedzieć! Ale moja sunia to czysta rasa, to ci mogę powiedzieć!!! Vesunna!
    Przetłumaczony francuski
    ?
    Zgłoś

No nie, Colombe!! Tak nam pokazujesz swój brzuszek, tak po prostu!?

Słyszałam kiedyś, że pojawienie się takich plamek to oznaka czystej rasy, ale nie wiem w sumie, czy to prawda.

Przetłumaczony francuski
    ?
    Zgłoś

To zupełnie normalne

Colombe, Iska jest przeurocza na tym zdjęciu

Przetłumaczony francuski
    C
    Colombe Ikona przedstawiająca flagę francuski
    Zgłoś