Eurasier dla mnie?

L
Lacurieuse Ikona przedstawiająca flagę francuski
Zgłoś

Hej wszystkim!

Jak wielu z was wie, jestem studentką i kiedy wyprowadzę się od rodziców, planuję wziąć suczkę, która będzie już tylko moja, gdy tylko będę mogła sobie na to pozwolić (czyli na drugim roku magisterki, kiedy będę miała płatne praktyki, albo w mojej pierwszej pracy).

Sporo czytam o różnych możliwościach.

Zastanawiam się nad adopcją ze stowarzyszenia, ale pies rasowy też mnie mocno kusi.

Zakochałam się w charakterze goldena: super towarzyski (psy, koty, dzieci), lubi spacery, ale nie musi ciągle wszędzie biegać, no i umówmy się – ma przesłodki pyszczek. Do tego dobrze wraca na zawołanie, jeśli się go tego nauczy, ogólnie całkiem nieźle słucha i nie ma silnego instynktu łowieckiego (panikuję, gdy tylko Hava oddala się za bardzo, żeby gonić cienie, więc nie chcę niczego więcej).

Kilka dni temu trafiłam na inną rasę, która skradła moje serce: eurasier!

Wydaje się spełniać moje kryteria i jest nieco mniejszy (chcę suczkę), co dla mnie jest plusem. Co prawda nie zamierzam startować z tym psem w zawodach posłuszeństwa, ale to nie jest to, czego szukam.

Dla przypomnienia:

Chcę zostać nauczycielką w liceum, więc nie będę znikać na całe dnie. Przynajmniej przez pierwsze dwa lata będziemy mieszkać w bloku, ale mam nadzieję, że szybko uda mi się mieć chociaż mały ogródek (dla mnie to też wygoda). Uwielbiam spacerować – mieszkając w domu, poświęcam na to około 1,5 godziny dziennie, często więcej, ale trzymajmy się tego czasu. W mieszkaniu to będą minimum 2 godziny. Będę miała kota, który akceptuje psy. Chcę towarzysza życia, którego będę mogła dobrze wychować.

Chciałabym po prostu poznać wasze opinie, może ktoś z was miał kontakt z tymi psami? To, co czytam, bardzo mi się podoba. Dzięki wszystkim!

Przetłumaczony francuski
icon info

Treści na forum są czasami tłumaczone z innego języka, a posty mogą dotyczyć krajów z innymi przepisami dotyczącymi zwierząt.