Co sądzicie o kości z szynki włoskiej do gryzienia?

Enicia
Enicia Ikona przedstawiająca flagę francuski
Zgłoś

Dobry wieczór,

Mój mąż wrócił w zeszłym tygodniu cały zadowolony, bo kupił psu kość z szynki włoskiej. Jako że trochę boję się dawać psu kości, postanowiłam sprawdzić opinie na jej temat. Na Zooplusie mnóstwo osób pisało, że ich psy miały po niej biegunkę, wymioty, a u kilku psów fafle spuchły ponoć trzykrotnie, co oczywiście skończyło się wizytami u weterynarza i sporymi kosztami...

Dla niektórych weterynarzy taka kość to po prostu trucizna, która w ogóle nie powinna być dopuszczona do sprzedaży... Najpierw chciałam ją wyrzucić, potem pomyślałam, że może chociaż zeskrobię tę szynkę, a teraz, gdy czytam o zaletach diety BARF, wydaje mi się, że to może coś podobnego... Nie krzyczcie na mnie, jeśli się mylę, bo na BARF-ie nie znam się zbyt dobrze. Krótko mówiąc: radzicie dać to psu czy lepiej nie? Zeskrobać tylko szynkę czy od razu do kosza?

Z góry dziękuję za pomoc!

Przetłumaczony francuski
icon info

Treści na forum są czasami tłumaczone z innego języka, a posty mogą dotyczyć krajów z innymi przepisami dotyczącymi zwierząt.

Ponieważ forum jest tłumaczone automatycznie przez sztuczną inteligencję, tłumaczenia mogą zawierać błędy.

Ładowanie edytora

Napisz wiadomość i jeśli chcesz, prześlij zdjęcie. Prosimy o przestrzeganie zasad kulturalnej dyskusji.

Twój post będzie widoczny dla wszystkich członków międzynarodowego forum Wamiz.

28 odpowiedzi
Sortuj według:
  • Pokaż poprzednie komentarze
  • ?
    Anonimowy użytkownik Ikona przedstawiająca flagę francuski
    Zgłoś