Mała czerwona kuleczka u psa?
Treści na forum są czasami tłumaczone z innego języka, a posty mogą dotyczyć krajów z innymi przepisami dotyczącymi zwierząt.
Ponieważ forum jest tłumaczone automatycznie przez sztuczną inteligencję, tłumaczenia mogą zawierać błędy.
Tak, najlepiej zawsze przejść się do weterynarza, żeby to sprawdził.
I koniecznie obserwuj, czy to nie rośnie... To, że pojawiło się w ciągu jednej nocy, jakoś bardzo mnie nie niepokoi – zwłaszcza przy czymś tak małym, jak te zmiany przypominające brodawki, które miała moja sunia. U niej urosło to nagle, a potem już w ogóle się nie zmieniało.
Zresztą wszelkie takie „guzki”, które wyskakują tu i tam, zawsze trzeba mieć na oku. U mojego drugiego psa cały czas pilnuję jednej brodawki, czy się nie zmienia, oraz dwóch tłuszczaków, które ma od kilku lat (wszystko sprawdził wet i nie jest to nic groźnego), ale i tak często to kontroluję...
Faktycznie, to nie wygląda na cystę. Ale oczywiście nie znam się na wszystkim ^^
Bardzo dziękuję za odpowiedź,
Też pomyślałam o jakiejś narośli, ale czy to mogłoby się pojawić tak szybko??? Mój pies ma jedną małą w okolicy pachy, ale tamta też jest w kolorze skóry..
Został wykastrowany niecały rok temu, bo miał guza jądra; weterynarz poradził mi, żebym regularnie sprawdzała, czy nie pojawiają się jakieś torbiele, ale nie sądziłam, że to może tak wyglądać...
Tak czy inaczej, dziękuję za rady, jutro wyślę zdjęcie do mojego weterynarza, a on mi powie, czy musimy przyjechać na wizytę.
Moja poprzednia sunia miała skłonność do takich „narośli” (tak to nazywał weterynarz). Coś w rodzaju małych brodawek pod względem kształtu, które wyskakiwały jej tu i tam, gdy się starzała. Weterynarz w ogóle się tym nie niepokoił. Mój obecny 5-letni pies też ma jedną na boku.
Kształt na Twoim zdjęciu wygląda niemal identycznie. Ale ten kolor... U moich psów miały one kolor skóry. Nie taki jaskrawoczerwony czy mocno różowy jak tutaj. Ten kolor trochę mnie niepokoi.