Pomocy! M3j pies połyka bieliznę
Treści na forum są czasami tłumaczone z innego języka, a posty mogą dotyczyć krajów z innymi przepisami dotyczącymi zwierząt.
Ponieważ forum jest tłumaczone automatycznie przez sztuczną inteligencję, tłumaczenia mogą zawierać błędy.
Ale przecież tabasco wyczują jeszcze zanim go dotkną, nie? Więc nawet do tego nie podejdą...
To niesamowite, że one potrafią połknąć coś takiego w całości bez żadnych odruchów wymiotnych.
Skarpetka to przecież nie byle co, musi być czuć, jak przechodzi przez gardło. Na pierwszy rzut oka kojarzy mi się to z tzw. zespołem pica. Ale szczerze mówiąc, nie znam się na tym aż tak dobrze.
Chyba nie wahałabym się użyć triku z Tabasco... To i tak lepsze niż niedrożność jelit.
Tak, mój 5-miesięczny szczeniak robi dokładnie to samo.
Wcina skarpetki (i je połyka).
Gryzie małe plastikowe rzeczy, takie jak długopisy czy małe zabawki (ale ich nie połyka, chyba że chce je sobie „zaklepać”, kiedy przyłapuję ją na gorącym uczynku).
To Labrador (no cóż, wiadomo jak to z nimi jest...).
Ostatnia większa psota: mój telefon komórkowy. Niefortunnie zostawiłam go na kuchennym stole przed wyjściem do pracy we wtorek rano. W południe znalazłam go w strzępach... całe szczęście, że po pierwsze nic nie połknęła, a po drugie to był zwykły, tani model, a nie smartfon za całą wypłatę (nie chcę mieć smartfona – i powiem wam, że ta sytuacja tylko mnie utwierdziła w tym wyborze).
Męczę się z tym strasznie... naprawdę walczę, żeby oduczyć ją tego nawyku!!!!
Bardzo dobrze zna komendę „NIE” i stara się nie robić tego przy nas... ale czasem przychodzi do mnie pokazać swój łup, cała dumna ze swojego wybryku (ale wie, że i tak jej to zabiorę, więc zazwyczaj nie protestuje).
Koleżanka z pracy poradziła mi, żeby przygotować na nią pułapki: zostawić starą skarpetkę wcześniej wysmarowaną tabasco. Myślę, że można spróbować.