6-miesięczny szpic i już waży 7,7 kg???

?
Anonimowy użytkownik Ikona przedstawiająca flagę francuski
Zgłoś

Cześć wszystkim,

Od dobrych dwóch miesięcy mam u siebie „małego” szpica.

Pani, od której go wzięliśmy, mówiła nam, że to szpic miniaturowy, tyle że ma on dopiero 6 miesięcy i waży już 7,7 kg, więc trochę mnie to dziwi. Nie znam się na tym wystarczająco, żeby stwierdzić, czy to miniatura, czy nie. Mój weterynarz nie umiał mi odpowiedzieć, mówi tylko, że najważniejsze, że piesek jest zdrowy.

Ciekawość to pierwszy stopień do piekła, a jednak bardzo chciałabym poznać odpowiedź.

Czy on jeszcze urośnie? Przybierze na wadze? (Jeszcze go nie mierzyłam, weterynarz też nie, ale na oko powiedziałabym, że ma z 60 cm). Czy to szpic miniaturowy, średni czy duży?

To tyle, mam nadzieję na jakąś odpowiedź z Waszej strony.

Z góry dziękuję!

Przetłumaczony francuski
icon info

Treści na forum są czasami tłumaczone z innego języka, a posty mogą dotyczyć krajów z innymi przepisami dotyczącymi zwierząt.

Ponieważ forum jest tłumaczone automatycznie przez sztuczną inteligencję, tłumaczenia mogą zawierać błędy.

Ładowanie edytora

Napisz wiadomość i jeśli chcesz, prześlij zdjęcie. Prosimy o przestrzeganie zasad kulturalnej dyskusji.

Twój post będzie widoczny dla wszystkich członków międzynarodowego forum Wamiz.

19 odpowiedzi
Sortuj według:
  • N
    Nana1908 Ikona przedstawiająca flagę francuski
    Zgłoś

No to ile teraz waży ten twój maluch?

Przetłumaczony francuski
    ?
    Zgłoś

Hejka

mam szpica, który ma 9 i pół miesiąca. Mówiono mi, że będzie miniaturowy, ale to jedna wielka ściema – jest tak pomiędzy małym a średnim. Waży 6 kg i ma nieco ponad 30 cm

Przetłumaczony francuski
    Lena2809
    Lena2809 Ikona przedstawiająca flagę francuski
    Zgłoś
    Twój pies ma rodowód czy jest tylko w typie rasy? Ile waży? Mój szpic średni to samiec i waży 6,7 kg.
    Przetłumaczony francuski
    Tania28
    Tania28 Ikona przedstawiająca flagę francuski
    Zgłoś