6-miesięczny szpic i już waży 7,7 kg???

?
Anonimowy użytkownik Ikona przedstawiająca flagę francuski
Zgłoś

Cześć wszystkim,

Od dobrych dwóch miesięcy mam u siebie „małego” szpica.

Pani, od której go wzięliśmy, mówiła nam, że to szpic miniaturowy, tyle że ma on dopiero 6 miesięcy i waży już 7,7 kg, więc trochę mnie to dziwi. Nie znam się na tym wystarczająco, żeby stwierdzić, czy to miniatura, czy nie. Mój weterynarz nie umiał mi odpowiedzieć, mówi tylko, że najważniejsze, że piesek jest zdrowy.

Ciekawość to pierwszy stopień do piekła, a jednak bardzo chciałabym poznać odpowiedź.

Czy on jeszcze urośnie? Przybierze na wadze? (Jeszcze go nie mierzyłam, weterynarz też nie, ale na oko powiedziałabym, że ma z 60 cm). Czy to szpic miniaturowy, średni czy duży?

To tyle, mam nadzieję na jakąś odpowiedź z Waszej strony.

Z góry dziękuję!

Przetłumaczony francuski
icon info

Treści na forum są czasami tłumaczone z innego języka, a posty mogą dotyczyć krajów z innymi przepisami dotyczącymi zwierząt.

Ponieważ forum jest tłumaczone automatycznie przez sztuczną inteligencję, tłumaczenia mogą zawierać błędy.

Ładowanie edytora

Napisz wiadomość i jeśli chcesz, prześlij zdjęcie. Prosimy o przestrzeganie zasad kulturalnej dyskusji.

Twój post będzie widoczny dla wszystkich członków międzynarodowego forum Wamiz.

19 odpowiedzi
Sortuj według:
  • Pokaż poprzednie komentarze
  • ?
    Zgłoś
    Okej, no to będzie niespodzianka! Dzięki za odpowiedź!
    Przetłumaczony francuski
    Célineo
    Célineo Ikona przedstawiająca flagę francuski
    Zgłoś

Czyli psiak jest w typie rasy – mniej więcej ją przypomina, ale oficjalnie do niej nie należy. Może osiągnąć dowolny rozmiar, właściwie nie jest ani „miniaturką”, ani „średnim”, ani „dużym”, ani nawet „szpicem niemieckim”.

Szczeniaki nie zawsze rosną w tym samym tempie. Nawet gdy pokażesz malucha weterynarzom, ich przewidywania co do docelowej wielkości rzadko się sprawdzają. Po prostu nie da się tego na sto procent przewidzieć.