Wysterylizowana kotka, ALE!

J
Joy's63 Ikona przedstawiająca flagę francuski
Zgłoś

Cześć!

Joy'S, która została wysterylizowana w wieku 6 miesięcy, czuje się świetnie i jest bardzo grzeczna (niedługo skończy 2 lata).

Ale pod domem ciągle kręci się jakiś kocur. Chyba poczuł zew natury, bo całą noc wydziera się pod oknem, no chyba że go przegonię. Moja kicia nasłuchuje przez okno, ale poza tym nie wykazuje większego zainteresowania.

1. Czy to normalne, że ona nadal przyciąga kocury?

2. Czy może pozwolić mu się pokryć?

Zadaję te pytania, bo to mój pierwszy kot i nie mam jeszcze doświadczenia.

Dzięki wielkie za odpowiedzi!

Przetłumaczony francuski
icon info

Treści na forum są czasami tłumaczone z innego języka, a posty mogą dotyczyć krajów z innymi przepisami dotyczącymi zwierząt.

Ponieważ forum jest tłumaczone automatycznie przez sztuczną inteligencję, tłumaczenia mogą zawierać błędy.

Ładowanie edytora

Napisz wiadomość i jeśli chcesz, prześlij zdjęcie. Prosimy o przestrzeganie zasad kulturalnej dyskusji.

Twój post będzie widoczny dla wszystkich członków międzynarodowego forum Wamiz.

5 odpowiedzi
Sortuj według:
  • J
    Zgłoś

W porządku. Dzięki wielkie za wszystkie informacje.

Faktycznie spróbuję się dowiedzieć, czyj to kot, a sądząc po jego zachowaniu, pewnie nie jest wykastrowany.

W ciągu dnia zostawiam otwarte okno dla Joy'S, żeby mogła swobodnie wychodzić i wracać, kiedy tylko ma ochotę, więc zastanawiałam się, czy ten kocur mógłby nam wejść do środka.

Myślę jednak, że nie, bo ona mimo wszystko dość dobrze pilnuje swojego terytorium. Poza tym woli spędzać więcej czasu w domu niż na zewnątrz.

Będę to obserwować, a wieczorem będę go delikatnie przeganiać, żeby dać mu do zrozumienia, że nie jest tu mile widziany.

Dzięki wszystkim! To super strona, a dzięki wam odpowiedzi są błyskawiczne.

Isabelle i Joy'S 🥰😻

Przetłumaczony francuski
    L
    Lyzzza Ikona przedstawiająca flagę francuski
    Zgłoś