Uszy dobermana

N
Nanala Ikona przedstawiająca flagę francuski
Zgłoś

Cześć! Nie znam się jeszcze zbyt dobrze na tej rasie, ale dobermany bardzo mnie interesują. Właśnie się jednak dowiedziałem, że one naturalnie wcale nie mają stojących uszu (a szczerze mówiąc, nigdy wcześniej nie widziałem ich w innej formie😅). Wiem, że niektórzy je kopiują, czego ja bym nigdy nie zrobił żadnemu zwierzakowi, chyba że ze względów medycznych, ale chciałem was dopytać o to podklejanie i stelaże, które właściciele zakładają im na uszy. Czy to zastępuje kopiowanie? Czy pieski przy tym nie cierpią? I czy taka „nienaturalna” pozycja uszu nie wiąże się z jakimś niebezpieczeństwem dla psa w przyszłości? Z góry dziękuję za odpowiedzi na moje pytania i wybaczcie, jeśli wydają się wam „naiwne”, ale bardzo chciałbym dowiedzieć się o tym czegoś więcej. Dzięki!

Przetłumaczony francuski
icon info

Treści na forum są czasami tłumaczone z innego języka, a posty mogą dotyczyć krajów z innymi przepisami dotyczącymi zwierząt.

Ponieważ forum jest tłumaczone automatycznie przez sztuczną inteligencję, tłumaczenia mogą zawierać błędy.

Ładowanie edytora

Napisz wiadomość i jeśli chcesz, prześlij zdjęcie. Prosimy o przestrzeganie zasad kulturalnej dyskusji.

Twój post będzie widoczny dla wszystkich członków międzynarodowego forum Wamiz.

19 odpowiedzi
Sortuj według:
  • Pokaż poprzednie komentarze
  • Satamine
    Satamine Ikona przedstawiająca flagę francuski
    Zgłoś

To tylko moje zdanie, ale jestem na 300% przekonany, że cały ten okres leczenia i robienia opatrunków wzmocnił więź między mną a moją sunią.

Przetłumaczony francuski
    ?
    Anonimowy użytkownik Ikona przedstawiająca flagę francuski
    Zgłoś