Reklama

pies w restauracji

Odpowiedź zachwyciła część internautów!

© Jaromir Chalabala / Shutterstock

Klient zamieszcza negatywną opinię kawiarni przyjaznej psom: reakcja właściciela lokalu jest epicka

Przez Iza Markowska

Opublikowano

Lokal, który akceptuje psy, otrzymał negatywną recenzję w internecie. To, jak zareagował właściciel baru, zachwyciło opiekunów psów. 

 

Wielu opiekunów zwierząt uważa swoich podopiecznych za integralną część rodziny i zabiera je ze sobą wszędzie. Również do pubów czy restauracji.

Niestety, nadal są ludzie, którym to przeszkadza. Taka  historia zdarzyła się w barze w Valladolid (Hiszpania). 

Negatywna opinia o restauracji, która wpuszcza psy

Coraz więcej jest miejsc, które są przyjazne czworonogom. Niestety wiele osób nie akceptuje ich obecności nawet jeśli są przyjazne i zachowują się nienagannie.

W jednym z barów w Hiszpanii doszło do niemiłego incydentu, kiedy lokal otrzymał od rozzłoszczonego klienta marną ocenę w internecie.

Przyznał on zaledwie 2 gwiazdki na 5 możliwych, tłumacząc to tym, że do  kawiarni został wpuszczony pies. 

Wpuszczają psy do baru, co jest okropne. Mogli o tym poinformować. 

Brzmiała opinia. Ku zaskoczeniu wszystkich, na odpowiedź od właściciela lokalu nie trzeba było długo czekać. 

Cześć Javier, spieszymy poinformować Cię, że wpuszczamy i zawsze będziemy wpuszczać psy do naszego lokalu, bo ich obecność jest znacznie przyjemniejsza niż takich osób ja ty, którzy umieszczają tak obrzydliwe komentarze. Dziękujemy. 

Odpowiedź właściciela lokalu obiega internet

 Tweet zgromadził ponad 4000 polubień i wiele komentarzy, które najczęściej przyznają właścicielowi baru rację. Część jednak krytykuje jego nastawienie i formę, w jakiej odpowiedział klientowi. 

Więcej artykułów

Co sądzisz o tym artykule?

Dziękuję za odpowiedź!

Dziękuję za odpowiedź!

Zostaw komentarz
Dodaj komentarz
Chcesz udostępnić ten artykuł?