Kiedy kochamy psy, kochamy je w każdej postaci.
Oczywiście w prawdziwym świecie, ale także w filmach, książkach, a nawet w grach wideo! I właśnie dlatego pokochasz Dogami.
Dogami, wyścig z pazurem
Dogami to darmowa gra na telefon, w której głównymi bohaterami są psy.
Zasady są proste: na początku gry adoptujesz dwa psy, wybierając swoje ulubione rasy, z których każda ma inne umiejętności. Następnie wybierasz im imiona i wyruszasz na przygodę!
Twoim zadaniem jest opieka nad czworonogami i zwiększanie ich umiejętności. Rozpieszczasz ich, ale także bierzesz udział w wyścigach sportowych, czy treningach.
Każdy wyścig trwa kilka sekund i pozwala na rozwijanie umiejętności Twojego wirtualnego pupila. Jednocześnie rywalizujesz z innymi graczami, którzy są online.
Purina wprowadza Dogasnax dla wirtualnych piesków
Aby Twój wirtualny podopieczny był w jak najlepszej formie, firma Purina postanowiła dołączyć do przygody Dogami, wprowadzając Dogasnax, pierwszą wirtualną przekąskę!
Dostępna w trzech wersjach (Lite, Medium i Maxi), Dogasnax pozwala poprawić zdolności Twojego wirtualnego pupila. Dzięki przekąskom zwiększa się jego siła i koncentracja podczas treningu, dzięki czemu zdobywa więcej punktów.
Dzięki Dogasnax Twój pikselowy piesek będzie czuł się świetnie i będzie gotowy na zdobycie podium!
Wyścig ulicami Paryża
W ramach Akademii Dogami, gracze mogą ścigać się w różnych środowiskach, które reprezentują największe miasta świata. W ramach tego partnerstwa Purina będzie sponsorować wirtualne wyścigi odbywające się w Paryżu.
Gracze będą nawigować po ulicach Paryża i pokonywać przeszkody ozdobione banerami PURINA, próbując wyprzedzić swoich konkurentów.
„Jesteśmy zachwyceni, mogąc ogłosić wprowadzenie naszej nowej, wirtualnej marki karmy dla zwierząt Purina Dogasnax dla wirtualnych psów, we współpracy z Dogami (...) W przyszłości, to partnerstwo pozwoli nam również dzielić się naszymi wartościami dotyczącymi więzi między zwierzęciem a człowiekiem oraz odpowiedzialnej opieki nad nimi. Traktujemy to jako początek naszej podróży w kierunku wirtualnej rzeczywistości (...) i jesteśmy podekscytowani możliwością dalszego rozszerzania naszego zaangażowania we wzbogacanie życia zwierząt domowych i ich opiekunów, zarówno w świecie realnym, jak i wirtualnym.” (Fabio Degli Esposti, Dyrektor Grupy Marketingowej NPPE, NESTLE PURINA)